در صورت وجود ایراد یا اشکال فنی در قطعه ی خریداری شده

اشکال و یا ایراد فنی الزاما باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت قطعه، به موتو دوچرخ اطلاع داده شود.

وجود کارتن و جعبه و بسته بندی اصلی قطعات و نگهداریشان بصورت سالم تا پایان مهلت ۲۴ ساعته الزامی بوده، لذا از دور ریختن آن و یا باز کردن غیر اصولی بسته بندی جداً خودداری کنید.

استفاده از این سرویس تنها در شرایطی امکان‌پذیر است که قطعات در کارتن یا جعبه و بسته بندی اصلی خود به موتو دوچرخ بازگردانده شود.

برچسب زدن ویا یادداشت توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه و بسته بندی اصلی قطعه و یا پاره و مخدوش نمودن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (مانند شکستگی، خط و خش و… بروی بدنه قطعه و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست خریدار از کالا ایجاد شده باشد، را شامل نخواهد شد. استفاده نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متعارف با قطعات را شامل می‌شود.

اگر قطعه خریداری شده از نظر مشخصات برند، نوع، یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

وجود هر گونه مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت قطعه، به واحد خدمات پس از فروش موتو دوچرخ از طریق تلفن، اطلاع داده شود.

در صورتی که مغایرت، بدون استفاده از قطعه قابل مشاهده باشد، مثل رنگ و یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید قطعه در شرایط اولیه خود و استفاده نشده بازگردانده شود.

توجه داشته باشید که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید کاربر بوده و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با قطعه دریافتی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات قطعات، مشخصات فنی و یا برند درج شده در سایت موتو دوچرخ است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد،مانند برند و … ، امکان رسیدگی به درخواست کاربر تنها در صورتی امکان پذیر است که قطعه از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در مواردی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس فقط در صورتی امکان‌پذیر است که قطعه در کارتن یا جعبه اصلی خود به موتو دوچرخ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی قطعه و یا پاره و مخدوش شدن آن، امکان استفاده از هر گونه ضمانت بازگشت را کاملا از بین خواهد برد.

وجود آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری قطعات خریداری شده

آسیب‏‏ دیدگی یا ایراد فیزیکی باید حداکثر در طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت قطعه، به خدمات پس از فروش موتو دوچرخ از طریق تلفن، اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شده و از دور ریختن آن به جد خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی مقدور خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به موتو دوچرخ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن هر گونه توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی قطعه و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری قطعه یا لاستیک اشتباه ثبت کند

مشتری باید قبل از ثبت سفارش مشخصات قطعه و خصوصا سایز لاستیک خود را از روی موتور مشاهده کند تا سایز مناسب و صحیح را ثبت سفارش کند در صورتی که اشتباه ثبت کند با رعایت تمام مواردی که در شرایط مرجوعی کالا درج شده می تواند کالا را مرجوع کرده و سایز صحیح را تحویل بگیرد و هزینه ی عودت و ارسال مجدد به عهده مشتری محترم می باشد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

توجه: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی بعد از ارسال به هیچ قطعه ای تعلق نمی‌گیرد. حتی در صورتی که هیچ ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و … و یا حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد امکان مرجوع قطعات وجود ندارد.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات موتو دوچرخ به کمک تلفن اطلاع داده شود.

اگر در اثر حمل و نقل، به قطعه آسیب رسیده باشد

این گونه آسیب‏‏ دیدگی ها باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت قطعه، به خدمات پس از فروش موتو دوچرخ اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد کلیه ی مرسولات، تحویل قطعات به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر بوده و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل بوده و موتو دوچرخ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، اقدام به جبران خسارت می‌‏کند.

نگهداری کارتن و جعبه قطعات به صورت کاملا سالم الزامی می باشد. استفاده از این سرویس فقط در شرایطی امکان‌پذیر است که قطعه در کارتن یا جعبه اصلی خود به موتو دوچرخ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی قطعه و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

قطعه آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید دقیقا به همان شکلی که کاربر تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش موتو دوچرخ ارسال گردد.

در صورتی که آسیب وارده‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، کاربر می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کرده تا جهت بررسی و ارسال مجدد به موتو دوچرخ بازگردانده شود.

توجه:

بعد از بررسی قطعات مرجوع شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که قطعه خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای کاربر ارسال خواهد شد. در صورت عدم تحویل کالای سالم و بدون مشکل از طرف مشتری، قطعه ی مزبور برای مدت زمان یک ماه بصورت امانت نزد موتو دوچرخ در واحد خدمات پس از فروش باقی مانده و با انقضای این مهلت موتو دوچرخ در قبال قطعه و زیان‌های وارده و یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کالا را چطور ارسال کنید

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

از هر گونه ارسال قطعه بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش موتو دوچرخ جداً، خودداری کنید.

جهت ارسال، باید قطعه در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شده و به مراه لوازم جانبی و همه اقلام همراه و قطعات بسته بندی به همراه قطعه اصلی ارسال شود.

برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی قطعه و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، می توانید توضیحات خود را در پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذی بصورت جداگانه بنویسید).

فاکتور حتما باید به همراه قطعه ارسال شود و پشت آن مشکل را یادداشت کنید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

جهت بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمامی هزینه‌های بازگرداندن قطعه به عهده مشتری بوده و موتو دوچرخ در قبال این هزینه‌ها تعهدی ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، بعد از تایید خدمات پس از فروش به حساب کاربر واریز می‌گردد.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی بوده، جهت اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

اگر ساکن تهران هستید، جهت هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن قطعه، با موتو دوچرخ تماس بگیرید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری قرار داده، سپس آن را ارسال کنید.

هزینه ارسال قطعات چطور محاسبه خواهد شد؟

در صورتی که ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش موتو دوچرخ برسد، تمامی هزینه‌های ارسال به عهده موتو دوچرخ می باشد.

جهت واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست الزما باید به همراه قطعه برای شرکت موتو دوچرخ ارسال شود.

در صورت عدم تایید ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان موتو دوچرخ، هزینه ارسال و دریافت مجدد قطعه، به عهده مشتری خواهد بود.